[C++]Restrictie PVP in anumite harti

Aici poți găsi sisteme complete, verificate și recomandate de echipa 4Metin.
Avatar utilizator
F. Gabriel
Administrator
Administrator
Mesaje: 469
Membru din: Lun Aug 01, 2022 10:23 am
Localitate: Tecuci
Status: Retras
Multumiri acordate: 16
Multumiri primite: 159
Contact:

[C++]Restrictie PVP in anumite harti

Mesaj de F. Gabriel »

Restricția se inițiază din sursă binary, fișierul InstanceBase.cpp.

Caută funcția:

Cod: Selectaţi tot

bool CInstanceBase::IsAttackableInstance(CInstanceBase& rkInstVictim)
Adaugăm în conținut:

Cod: Selectaţi tot

const std::string& c_rstrMapFileName = CPythonBackground::Instance().GetWarpMapName();

	if (IsPC() && rkInstVictim.IsPC() && (c_rstrMapFileName == "metin2_map_empirewar01"))
		return false;
Actualizează denumirea mapei metin2_map_empirewar01 cu numele folderului DIN CLIENT pentru mapa ta.
Imagine

Hosting Metin2 by OVINETWORK.RO
Avatar utilizator
essayx
4Metin
4Metin
Mesaje: 14
Membru din: Vin Ian 13, 2023 5:17 pm
Status: Activ
Contact:

Re: [C++]Restrictie PVP in anumite harti

Mesaj de essayx »

F. Gabriel scrie: Dum Sep 10, 2023 11:07 am Restricția se inițiază din sursă binary, fișierul InstanceBase.cpp.

Caută funcția:

Cod: Selectaţi tot

bool CInstanceBase::IsAttackableInstance(CInstanceBase& rkInstVictim)
Adaugăm în conținut:

Cod: Selectaţi tot

const std::string& c_rstrMapFileName = CPythonBackground::Instance().GetWarpMapName();

	if (IsPC() && rkInstVictim.IsPC() && (c_rstrMapFileName == "metin2_map_empirewar01"))
		return false;
Actualizează denumirea mapei metin2_map_empirewar01 cu numele folderului DIN CLIENT pentru mapa ta.
Daca vreau sa pun pe doua harti cum procedez? Mai adaug o linie cu asta ?
const std::string& c_rstrMapFileName = CPythonBackground::Instance().GetWarpMapName();

if (IsPC() && rkInstVictim.IsPC() && (c_rstrMapFileName == "metin2_map_empirewar01"))
return false;
Avatar utilizator
F. Gabriel
Administrator
Administrator
Mesaje: 469
Membru din: Lun Aug 01, 2022 10:23 am
Localitate: Tecuci
Status: Retras
Multumiri acordate: 16
Multumiri primite: 159
Contact:

Re: [C++]Restrictie PVP in anumite harti

Mesaj de F. Gabriel »

essayx scrie: Mie Oct 04, 2023 11:27 am
F. Gabriel scrie: Dum Sep 10, 2023 11:07 am Restricția se inițiază din sursă binary, fișierul InstanceBase.cpp.

Caută funcția:

Cod: Selectaţi tot

bool CInstanceBase::IsAttackableInstance(CInstanceBase& rkInstVictim)
Adaugăm în conținut:

Cod: Selectaţi tot

const std::string& c_rstrMapFileName = CPythonBackground::Instance().GetWarpMapName();

	if (IsPC() && rkInstVictim.IsPC() && (c_rstrMapFileName == "metin2_map_empirewar01"))
		return false;
Actualizează denumirea mapei metin2_map_empirewar01 cu numele folderului DIN CLIENT pentru mapa ta.
Daca vreau sa pun pe doua harti cum procedez? Mai adaug o linie cu asta ?
const std::string& c_rstrMapFileName = CPythonBackground::Instance().GetWarpMapName();

if (IsPC() && rkInstVictim.IsPC() && (c_rstrMapFileName == "metin2_map_empirewar01"))
return false;
Adaugi doua functii diferite:

Cod: Selectaţi tot

const std::string& c_rstrMapFileName = CPythonBackground::Instance().GetWarpMapName();

	if (IsPC() && rkInstVictim.IsPC() && (c_rstrMapFileName == "mapa_1"))
		return false;
		
	if (IsPC() && rkInstVictim.IsPC() && (c_rstrMapFileName == "mapa_2"))
		return false;
		
Imagine

Hosting Metin2 by OVINETWORK.RO
Scrie răspuns