[C++]Fix bug biolog Vegas
Scris: Mie Feb 22, 2023 8:45 pm
Caută în biolog.cpp:
Adaugă sub:
Sub întreaga structură a funcției if, adaugă:
Caută funcția:
Adaugă sub:
Sub întreaga structură a funcției if, adaugă:
Cod: Selectaţi tot
ch->SetBiologState("biolog_lv92.used_window", 1);
Cod: Selectaţi tot
ch->SetBiologState("biolog_lv92.reward", 1);
Cod: Selectaţi tot
if (pSelectReward[0] != 0 && ch->GetBiologState(pTableStringGlobal[3][8]) == 1)
{
if (!strcmp(iReward, "92_reward_1") && pSelectReward[0] != 0){
return ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, "<Biolog> Misiune indisponibilă.");
}
if (!strcmp(iReward, "92_reward_2") && pSelectReward[0] != 0){
return ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, "<Biolog> Misiune indisponibilă.");
}
if (!strcmp(iReward, "92_reward_3") && pSelectReward[0] != 0){
return ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, "<Biolog> Misiune indisponibilă.");
}
}
Caută funcția:
Cod: Selectaţi tot
ch->SetBiologState("biolog_lv94.used_window", 1);
Cod: Selectaţi tot
ch->SetBiologState("biolog_lv94.reward", 1);
Cod: Selectaţi tot
if (pSelectReward[1] != 0 && ch->GetBiologState(pTableStringGlobal[3][9]) == 1)
{
if (!strcmp(iReward, "94_reward_1") && pSelectReward[0] != 0){
return ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, "<Biolog> Teapa, dc incerci buguri?.");
}
if (!strcmp(iReward, "94_reward_2") && pSelectReward[0] != 0){
return ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, "<Biolog> Teapa, dc incerci buguri?.");
}
if (!strcmp(iReward, "94_reward_3") && pSelectReward[0] != 0){
return ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, "<Biolog> Teapa, dc incerci buguri?.");
}
}