Pagina 1 din 1

[C++]Eliminare efect stun după kill

Scris: Sâm Mar 04, 2023 11:22 am
de F. Gabriel
Modificarea se aplică pe sursă game:

Caută linia următoare din char.cpp:

Cod: Selectaţi tot

m_dwKillerPID = 0;
Elimină linia următoare din char.h:

Cod: Selectaţi tot

DWORD				m_dwKillerPID;

Elimină următoarea funcție din char_battle.cpp:

Cod: Selectaţi tot

	if (!pkKiller && m_dwKillerPID)
		pkKiller = CHARACTER_MANAGER::instance().FindByPID(m_dwKillerPID);

	m_dwKillerPID = 0;
Caută funcția:

Cod: Selectaţi tot

	if (GetHP() <= 0)
	{
		Stun();

		if (pAttacker && !pAttacker->IsNPC())
			m_dwKillerPID = pAttacker->GetPlayerID();
		else
			m_dwKillerPID = 0;
	}
Modifică cu:

Cod: Selectaţi tot

	if (GetHP() <= 0)
	{
		Dead(pAttacker);
	}