Pagina 1 din 1

[C++]Restrictie PVP in anumite harti

Scris: Dum Sep 10, 2023 11:07 am
de F. Gabriel
Restricția se inițiază din sursă binary, fișierul InstanceBase.cpp.

Caută funcția:

Cod: Selectaţi tot

bool CInstanceBase::IsAttackableInstance(CInstanceBase& rkInstVictim)
Adaugăm în conținut:

Cod: Selectaţi tot

const std::string& c_rstrMapFileName = CPythonBackground::Instance().GetWarpMapName();

	if (IsPC() && rkInstVictim.IsPC() && (c_rstrMapFileName == "metin2_map_empirewar01"))
		return false;
Actualizează denumirea mapei metin2_map_empirewar01 cu numele folderului DIN CLIENT pentru mapa ta.

Re: [C++]Restrictie PVP in anumite harti

Scris: Mie Oct 04, 2023 11:27 am
de essayx
F. Gabriel scrie: Dum Sep 10, 2023 11:07 am Restricția se inițiază din sursă binary, fișierul InstanceBase.cpp.

Caută funcția:

Cod: Selectaţi tot

bool CInstanceBase::IsAttackableInstance(CInstanceBase& rkInstVictim)
Adaugăm în conținut:

Cod: Selectaţi tot

const std::string& c_rstrMapFileName = CPythonBackground::Instance().GetWarpMapName();

	if (IsPC() && rkInstVictim.IsPC() && (c_rstrMapFileName == "metin2_map_empirewar01"))
		return false;
Actualizează denumirea mapei metin2_map_empirewar01 cu numele folderului DIN CLIENT pentru mapa ta.
Daca vreau sa pun pe doua harti cum procedez? Mai adaug o linie cu asta ?
const std::string& c_rstrMapFileName = CPythonBackground::Instance().GetWarpMapName();

if (IsPC() && rkInstVictim.IsPC() && (c_rstrMapFileName == "metin2_map_empirewar01"))
return false;

Re: [C++]Restrictie PVP in anumite harti

Scris: Joi Oct 12, 2023 1:02 pm
de F. Gabriel
essayx scrie: Mie Oct 04, 2023 11:27 am
F. Gabriel scrie: Dum Sep 10, 2023 11:07 am Restricția se inițiază din sursă binary, fișierul InstanceBase.cpp.

Caută funcția:

Cod: Selectaţi tot

bool CInstanceBase::IsAttackableInstance(CInstanceBase& rkInstVictim)
Adaugăm în conținut:

Cod: Selectaţi tot

const std::string& c_rstrMapFileName = CPythonBackground::Instance().GetWarpMapName();

	if (IsPC() && rkInstVictim.IsPC() && (c_rstrMapFileName == "metin2_map_empirewar01"))
		return false;
Actualizează denumirea mapei metin2_map_empirewar01 cu numele folderului DIN CLIENT pentru mapa ta.
Daca vreau sa pun pe doua harti cum procedez? Mai adaug o linie cu asta ?
const std::string& c_rstrMapFileName = CPythonBackground::Instance().GetWarpMapName();

if (IsPC() && rkInstVictim.IsPC() && (c_rstrMapFileName == "metin2_map_empirewar01"))
return false;
Adaugi doua functii diferite:

Cod: Selectaţi tot

const std::string& c_rstrMapFileName = CPythonBackground::Instance().GetWarpMapName();

	if (IsPC() && rkInstVictim.IsPC() && (c_rstrMapFileName == "mapa_1"))
		return false;
		
	if (IsPC() && rkInstVictim.IsPC() && (c_rstrMapFileName == "mapa_2"))
		return false;