Pagina 1 din 1

Fix bug Item Swap

Scris: Vin Oct 11, 2024 6:40 pm
de MariusIon
Cauta in char_item.cpp

Cod: Selectaţi tot

		if (item1->EquipTo(this, bEquipCell))
			item2->AddToCharacter(this, TItemPos(INVENTORY, bInvenCell));
		else
			sys_err("SwapItem cannot equip %s! item1 %s", item2->GetName(), item1->GetName());
Modifica cu :

Cod: Selectaţi tot

		if (item1->EquipTo(this, bEquipCell)) 
		{
			item2->AddToCharacter(this, TItemPos(INVENTORY, bInvenCell));
			item2->ModifyPoints(false); //item_swap fix 
			ComputePoints();			// item_swap fix
		} 
		else
		{
			sys_err("SwapItem cannot equip %s! item1 %s", item2->GetName(), item1->GetName());
		}

Re: Fix bug Item Swap

Scris: Vin Oct 11, 2024 6:56 pm
de RazVan
MariusIon scrie: Vin Oct 11, 2024 6:40 pm Cauta in char_item.cpp

Cod: Selectaţi tot

		if (item1->EquipTo(this, bEquipCell))
			item2->AddToCharacter(this, TItemPos(INVENTORY, bInvenCell));
		else
			sys_err("SwapItem cannot equip %s! item1 %s", item2->GetName(), item1->GetName());
Modifica cu :

Cod: Selectaţi tot

		if (item1->EquipTo(this, bEquipCell)) 
		{
			item2->AddToCharacter(this, TItemPos(INVENTORY, bInvenCell));
			item2->ModifyPoints(false); //item_swap fix 
			ComputePoints();			// item_swap fix
		} 
		else
		{
			sys_err("SwapItem cannot equip %s! item1 %s", item2->GetName(), item1->GetName());
		}
Explica l te rog mai pe larg sa stie toti !

Re: Fix bug Item Swap

Scris: Vin Oct 11, 2024 7:05 pm
de MariusIon
Iti rezolva problema cu statusul pe - si vizual la atac in general se gaseste la martysama cand folosesti tarnacopul sau undita