Pagina 1 din 1

[QUEST] Cal de Inceput

Scris: Dum Ian 14, 2024 6:38 pm
de RazVan

Cod: Selectaţi tot

quest cal_incepator begin
	state start begin
		when 20349.chat."Cal Incepator" with pc.get_level() >= 5 begin
			say_title("Grajdar")
			say("Buna "..pc.get_name())
			say("Salutare! Iti voi da si tie un armasar de nivel 1")
			say("pentru a-ti fi mai usor sa infrunti in lupta mon-")
			say("strii si inamicii tai...")
			say("Dar te costa..")
			say("700 Yang")
			say_reward("Cumpara calul de incepator")
			local s = select("Cumpar Cal", "Nu am bani")
			if s==2 then return end
			say_title("Grajdar")
			if pc.get_gold()<700 then
				say("Glumesti ? Macar 700 yang...")
				return
			end			
			say("Oh multumesc! Uite aici calul tau de inceput.")
			say("Sper ca ai o dispozitie mai buna acum!")
			pc.change_gold(-700)
			pc.give_item2 ( "50051" , 1 )
			horse.set_level("1")
		end
	end
end
Acest quest se refera la misiuni nu la cal

Cod: Selectaţi tot

quest horse_summon begin
        state start begin

function get_horse_summon_prob_pct()
        local skill_level=pc.get_skill_level(131)
        if skill_level==1 then
                return 15
        elseif skill_level==2 then
                return 20
        elseif skill_level==3 then
                return 30
        elseif skill_level==4 then
                return 40
        elseif skill_level==5 then
                return 50
        elseif skill_level==6 then
                return 60
        elseif skill_level==7 then
                return 70
        elseif skill_level==8 then
                return 80
        elseif skill_level==9 then
                return 90
        elseif skill_level>=10 then
                return 100
        end
        return 10
end
                when 50051.use with horse.get_grade()==0 begin
                        say_title("Informatie:")
                        say("")
                        ----"12345678901234567890123456789012345678901234567890"|
                        say("Nu ai cal;")
                        say("Du-te la grajdar pentru a face misiunea.")
                end
                when 50051.use with horse.get_grade()==1 begin
					if pc.get_map_index() == 113 or pc.get_map_index() == 26 or pc.get_map_index() == 211 then
								say_title("Informatie:")
									say("")
									say_reward("Nu poti folosi acest obiect,")
									say_reward("in aceasta mapa!")
									say("")
						else
                        if pc.getsp()>=100 then
                                if number(1, 100)<=horse_summon.get_horse_summon_prob_pct() then
                                        say_title("Informatie:")
                                        say("")
                                        say("Calul tau a fost chemat cu succes.")
                                        say("")
                                        horse.summon()
                                else
                                        say_title("Informatie:")
                                        say("")
                                        -----------"12345678901234567890123456789012345678901234567890"|
                                        say_reward("Nu ai reusit sa chemi Calul!")
                                        say_reward("Mai incearca!")
                                end
                                pc.change_sp(-100)
                        else
                                say_title("Informatie:")
                                say("")
                                -----------"12345678901234567890123456789012345678901234567890"|
                                say_reward("Nu ai suficienta mana pentru a chema Calul,")
                                say_reward("ai nevie de 100 MP!")
                        end
                end
			end
                when 50051.use with horse.get_grade()==2 begin
                        say_title("Informatie:")
                        say("")
                        -----------"12345678901234567890123456789012345678901234567890"|
                        say_reward("Aceasta carte nu poate fi folosita,")
                        say_reward("foloseste Cartea cailor armati!")
                        say("")
                end
                when 50051.use with horse.get_grade()==3 begin
                        say_title("Informatie:")
                        say("")
                        -----------"12345678901234567890123456789012345678901234567890"|
                        say_reward("Aceasta cate nu poate fi folosita!")
                        say_reward("Foloseste Cartea Cailor Amrati!")
                        say("")
                end
                when 50052.use with horse.get_grade()==0 begin
                        say_title("Informatie:")
                        say("")
                        -----------"12345678901234567890123456789012345678901234567890"|
                        say_reward("Nu ai cal!")
                        say_reward("Du-te la grajdar,")
                        say_reward("pentru a face misiunea.")
                        say("")
                end
                when 50052.use with horse.get_grade()==1 begin
                        say_title("Informatie:")
                        say("")
                        -----------"12345678901234567890123456789012345678901234567890"|
                        say_reward("Acceasta care nu este buna,")
                        say_reward("Foseste Imaginea de Cal.")
                end
                when 50052.use with horse.get_grade()==2 begin
						if pc.get_map_index() == 113 or pc.get_map_index() == 26 or pc.get_map_index() == 211 then
								say_title("Informatie:")
									say("")
									say_reward("Nu poti folosii acest obiect")
									say_reward("In aceasta mapa!")
									say("")
						else
                        if pc.getsp()>=200 then
                                if number(1, 100)<=horse_summon.get_horse_summon_prob_pct() then
                        say_title("Informatie:")
                        say("")
                        -----------"12345678901234567890123456789012345678901234567890"|
                        say_reward("Calul tau Armat, a fost chemat cu succes!")
                        say("")
                        horse.summon()
                        else
                        say_title("Informatie:")
                        say("")
                        -----------"12345678901234567890123456789012345678901234567890"|
                       say_reward("Nu ai reusit sa chemi calul armat!")
                       say_reward("Mai incearca!")
                                end
                                pc.change_sp(-200)
                        else
                        say_title("Informatie:")
                        say("")
                        -----------"12345678901234567890123456789012345678901234567890"|
                        say_reward("Nu ai suficienta mana pentru a chema Calul Armat")
                        say_reward("ai nevoie de 200 MP!")
                        say("")
                        end
                end
			end
                when 50052.use with horse.get_grade()==3 begin
                        say_title("Informatie:")
                        say("")
                        -----------"12345678901234567890123456789012345678901234567890"|
                        say_reward("Nu poti folosi aceasta carte pentru a chema")
                        say_reward("Un cal militar ")
                        say_reward("Foloseste Cartea Cailor Militari!")
                        say("")
                end
                when 50053.use with horse.get_grade()==0 begin
                        say_title("Informatie:")
                        say("")
                        -----------"12345678901234567890123456789012345678901234567890"|
                        say_reward("Nu poti folosi aceasta carte,")
                        say_reward("deoarece nu ai cal!")
                        say_reward("Du-te la grajdar pentru misiune.")
                        say("")
                end
                when 50053.use with horse.get_grade()==1 begin
                        say_title("Informatie:")
                        say("")
                        -----------"12345678901234567890123456789012345678901234567890"|
                        say_reward("Aceasta care nu poate fi folosita,")
                        say_reward("Deoarece nu ai cal militar.")
                        say_reward("Foloseste Imaginea de cal !")
                end
                when 50053.use with horse.get_grade()==2 begin
                        say_title("Informatie:")
                        say("")
                        -----------"12345678901234567890123456789012345678901234567890"|
                        say_reward("Aceasta carte nu paote fi folosita")
                        say_reward("Deoarece tu ai cal militar ! ")
                        say_reward("Foloseste Cartea cailor Armati!")
                        say("")
                end
                when 50053.use with horse.get_grade()==3 begin
						if pc.get_map_index() == 113 or pc.get_map_index() == 26 or pc.get_map_index() == 211 then
								say_title("Informatie:")
									say("")
									say_reward("Nu poti folosi acest obiect")
									say_reward("in aceasta mapa!")
									say("")
						else
						if pc.get_map_index() >= 1100000 and pc.get_map_index() < 1200000 then
							syschat("Nu poti chema un animal de calarit in mapa de razboi.")
							return
						end
                        if pc.getsp()>=300 then
                                if number(1, 100)<=horse_summon.get_horse_summon_prob_pct() then
                        say_title("Informatie:")
                        say("")
                        -----------"12345678901234567890123456789012345678901234567890"|
                        say_reward("Calul tau Militar, a fost chemat cu succes.")
                        say("")
                        horse.summon()
                        else
                        say_title("Informatie:")
                        say("")
                        -----------"12345678901234567890123456789012345678901234567890"|
                        say_reward("Nu ai reusit sa chemi calul,")
                        say_reward("mai incearca.")
                        end
                        pc.change_sp(-300)
                        else
                        say_title("Informatie:")
                        say("")
                        -----------"12345678901234567890123456789012345678901234567890"|
                        say_reward("Nu ai destula mana pentru a chema Calul Militar!")
                        say_reward("Ai nevoie de 300 MP !")
                        say("")
                        end
                end
        end
		
		when 50051.use or 50052.use or 50053.use begin
			if horse.is_summon() then
				horse.unsummon()
			else
		end
	end
		
	end
        state __COMPLETE__ begin
                when enter begin
                        q.done()
                end
        end
end
Tutorial instalare quest:
Salvaţi conţinutul quest-ului într-un fişier text numit de exemplu nume_quest.quest/.lua
Vă conectaţi la filezilla / winscp şi întrati în /usr/home/game/share/locale/germany/quest (depinde ce server aveţi).
Îl puneţi acolo (să fie .quest sau .lua).
Vă logaţi în FreeBSD / putty şi scrieţi în felul următor: cd /usr/home/game/share/locale/germany/quest (depinde ce server aveţi) apoi ./qc nume_quest.quest/.lua
Intraţi pe server şi scrieţi /reload q
Testaţi quest-ul.

Re: [QUEST] Cal de Inceput

Scris: Joi Feb 01, 2024 1:26 pm
de eduardmcn
spam pt a debloca chat