[QUEST] Cal de Inceput
Scris: Dum Ian 14, 2024 6:38 pm
Cod: Selectaţi tot
quest cal_incepator begin
state start begin
when 20349.chat."Cal Incepator" with pc.get_level() >= 5 begin
say_title("Grajdar")
say("Buna "..pc.get_name())
say("Salutare! Iti voi da si tie un armasar de nivel 1")
say("pentru a-ti fi mai usor sa infrunti in lupta mon-")
say("strii si inamicii tai...")
say("Dar te costa..")
say("700 Yang")
say_reward("Cumpara calul de incepator")
local s = select("Cumpar Cal", "Nu am bani")
if s==2 then return end
say_title("Grajdar")
if pc.get_gold()<700 then
say("Glumesti ? Macar 700 yang...")
return
end
say("Oh multumesc! Uite aici calul tau de inceput.")
say("Sper ca ai o dispozitie mai buna acum!")
pc.change_gold(-700)
pc.give_item2 ( "50051" , 1 )
horse.set_level("1")
end
end
end
Cod: Selectaţi tot
quest horse_summon begin
state start begin
function get_horse_summon_prob_pct()
local skill_level=pc.get_skill_level(131)
if skill_level==1 then
return 15
elseif skill_level==2 then
return 20
elseif skill_level==3 then
return 30
elseif skill_level==4 then
return 40
elseif skill_level==5 then
return 50
elseif skill_level==6 then
return 60
elseif skill_level==7 then
return 70
elseif skill_level==8 then
return 80
elseif skill_level==9 then
return 90
elseif skill_level>=10 then
return 100
end
return 10
end
when 50051.use with horse.get_grade()==0 begin
say_title("Informatie:")
say("")
----"12345678901234567890123456789012345678901234567890"|
say("Nu ai cal;")
say("Du-te la grajdar pentru a face misiunea.")
end
when 50051.use with horse.get_grade()==1 begin
if pc.get_map_index() == 113 or pc.get_map_index() == 26 or pc.get_map_index() == 211 then
say_title("Informatie:")
say("")
say_reward("Nu poti folosi acest obiect,")
say_reward("in aceasta mapa!")
say("")
else
if pc.getsp()>=100 then
if number(1, 100)<=horse_summon.get_horse_summon_prob_pct() then
say_title("Informatie:")
say("")
say("Calul tau a fost chemat cu succes.")
say("")
horse.summon()
else
say_title("Informatie:")
say("")
-----------"12345678901234567890123456789012345678901234567890"|
say_reward("Nu ai reusit sa chemi Calul!")
say_reward("Mai incearca!")
end
pc.change_sp(-100)
else
say_title("Informatie:")
say("")
-----------"12345678901234567890123456789012345678901234567890"|
say_reward("Nu ai suficienta mana pentru a chema Calul,")
say_reward("ai nevie de 100 MP!")
end
end
end
when 50051.use with horse.get_grade()==2 begin
say_title("Informatie:")
say("")
-----------"12345678901234567890123456789012345678901234567890"|
say_reward("Aceasta carte nu poate fi folosita,")
say_reward("foloseste Cartea cailor armati!")
say("")
end
when 50051.use with horse.get_grade()==3 begin
say_title("Informatie:")
say("")
-----------"12345678901234567890123456789012345678901234567890"|
say_reward("Aceasta cate nu poate fi folosita!")
say_reward("Foloseste Cartea Cailor Amrati!")
say("")
end
when 50052.use with horse.get_grade()==0 begin
say_title("Informatie:")
say("")
-----------"12345678901234567890123456789012345678901234567890"|
say_reward("Nu ai cal!")
say_reward("Du-te la grajdar,")
say_reward("pentru a face misiunea.")
say("")
end
when 50052.use with horse.get_grade()==1 begin
say_title("Informatie:")
say("")
-----------"12345678901234567890123456789012345678901234567890"|
say_reward("Acceasta care nu este buna,")
say_reward("Foseste Imaginea de Cal.")
end
when 50052.use with horse.get_grade()==2 begin
if pc.get_map_index() == 113 or pc.get_map_index() == 26 or pc.get_map_index() == 211 then
say_title("Informatie:")
say("")
say_reward("Nu poti folosii acest obiect")
say_reward("In aceasta mapa!")
say("")
else
if pc.getsp()>=200 then
if number(1, 100)<=horse_summon.get_horse_summon_prob_pct() then
say_title("Informatie:")
say("")
-----------"12345678901234567890123456789012345678901234567890"|
say_reward("Calul tau Armat, a fost chemat cu succes!")
say("")
horse.summon()
else
say_title("Informatie:")
say("")
-----------"12345678901234567890123456789012345678901234567890"|
say_reward("Nu ai reusit sa chemi calul armat!")
say_reward("Mai incearca!")
end
pc.change_sp(-200)
else
say_title("Informatie:")
say("")
-----------"12345678901234567890123456789012345678901234567890"|
say_reward("Nu ai suficienta mana pentru a chema Calul Armat")
say_reward("ai nevoie de 200 MP!")
say("")
end
end
end
when 50052.use with horse.get_grade()==3 begin
say_title("Informatie:")
say("")
-----------"12345678901234567890123456789012345678901234567890"|
say_reward("Nu poti folosi aceasta carte pentru a chema")
say_reward("Un cal militar ")
say_reward("Foloseste Cartea Cailor Militari!")
say("")
end
when 50053.use with horse.get_grade()==0 begin
say_title("Informatie:")
say("")
-----------"12345678901234567890123456789012345678901234567890"|
say_reward("Nu poti folosi aceasta carte,")
say_reward("deoarece nu ai cal!")
say_reward("Du-te la grajdar pentru misiune.")
say("")
end
when 50053.use with horse.get_grade()==1 begin
say_title("Informatie:")
say("")
-----------"12345678901234567890123456789012345678901234567890"|
say_reward("Aceasta care nu poate fi folosita,")
say_reward("Deoarece nu ai cal militar.")
say_reward("Foloseste Imaginea de cal !")
end
when 50053.use with horse.get_grade()==2 begin
say_title("Informatie:")
say("")
-----------"12345678901234567890123456789012345678901234567890"|
say_reward("Aceasta carte nu paote fi folosita")
say_reward("Deoarece tu ai cal militar ! ")
say_reward("Foloseste Cartea cailor Armati!")
say("")
end
when 50053.use with horse.get_grade()==3 begin
if pc.get_map_index() == 113 or pc.get_map_index() == 26 or pc.get_map_index() == 211 then
say_title("Informatie:")
say("")
say_reward("Nu poti folosi acest obiect")
say_reward("in aceasta mapa!")
say("")
else
if pc.get_map_index() >= 1100000 and pc.get_map_index() < 1200000 then
syschat("Nu poti chema un animal de calarit in mapa de razboi.")
return
end
if pc.getsp()>=300 then
if number(1, 100)<=horse_summon.get_horse_summon_prob_pct() then
say_title("Informatie:")
say("")
-----------"12345678901234567890123456789012345678901234567890"|
say_reward("Calul tau Militar, a fost chemat cu succes.")
say("")
horse.summon()
else
say_title("Informatie:")
say("")
-----------"12345678901234567890123456789012345678901234567890"|
say_reward("Nu ai reusit sa chemi calul,")
say_reward("mai incearca.")
end
pc.change_sp(-300)
else
say_title("Informatie:")
say("")
-----------"12345678901234567890123456789012345678901234567890"|
say_reward("Nu ai destula mana pentru a chema Calul Militar!")
say_reward("Ai nevoie de 300 MP !")
say("")
end
end
end
when 50051.use or 50052.use or 50053.use begin
if horse.is_summon() then
horse.unsummon()
else
end
end
end
state __COMPLETE__ begin
when enter begin
q.done()
end
end
end
Salvaţi conţinutul quest-ului într-un fişier text numit de exemplu nume_quest.quest/.lua
Vă conectaţi la filezilla / winscp şi întrati în /usr/home/game/share/locale/germany/quest (depinde ce server aveţi).
Îl puneţi acolo (să fie .quest sau .lua).
Vă logaţi în FreeBSD / putty şi scrieţi în felul următor: cd /usr/home/game/share/locale/germany/quest (depinde ce server aveţi) apoi ./qc nume_quest.quest/.lua
Intraţi pe server şi scrieţi /reload q
Testaţi quest-ul.