Pagina 1 din 1

Problema limba intre regate

Scris: Dum Oct 13, 2024 12:49 pm
de radudenis03
Tipologie server pvm
Resursă folosită:
ServerFiles utilizat: tmp4
Syserr:
Poză:
Detalii suplimentare: Salutare, intampin urmatoarea problema. Nu se inteleg mesajele intre regate. Desi am facut atat cu quest cat si cu gm_command 126 59, 127 59, 128 59, tot nu se inteleg mesajele ca si cum ar fi la normal competentele secundare chiar daca sunt P. Dar cu inelul limbilor echipat functioneaza traducerea.
Vreo idee cum se rezolv problema la competentele secundare sa functioneze?

Re: Problema limba intre regate

Scris: Dum Oct 13, 2024 12:54 pm
de RazVan
Verifica astea

Cod: Selectaţi tot

Partea 1:

1) input_p2p.cpp
- Se cauta
if (!d->GetCharacter() || (d->GetCharacter()->GetGMLevel() == GM_PLAYER && d->GetEmpire() != m_bEmpire))
None
- Se modific
if (!d->GetCharacter())
None
2) input_main.cpp
- Se cauta
int CInputMain::Chat (LPCHARACTER ch, const char* data, size_t uiBytes)
None
si mai jos aveti
		if (thecore_heart->pulse - (int) ch->GetLastShoutPulse() < passes_per_sec * 15)
		{
			return (iExtraLen);
		}
None
- Sub aceasta functie se adauga
		ch->SetLastShoutPulse (thecore_heart->pulse);
		const char * ColoredEmpireNames[4] = {"0", "|cFFFF0000[Shinshoo]|r", "|cFFFFFF00[Chunjo]|r", "|cFF0080FF[Jinno]|r",};
		const char * ColoredTeamName = "|cFFFFC700[Team]|r";
		len = snprintf(chatbuf, sizeof(chatbuf), "%s %s : %s",
			ch->GetGMLevel() != GM_PLAYER ? ColoredTeamName : ColoredEmpireNames[ch->GetEmpire()], ch->GetName(), buf);
None
Bun am terminat pe partea de chat global.

Partea a 2:

Rezolvare pentru a nu mai utiliza inelul limbii sau skiluri m1 pentru limba:

- In empire_text_convert.cpp se cauta
void ConvertEmpireText (DWORD dwEmpireID, char* szText, size_t len, int iPct)
None
- Se inlocuieste toata functia cu
void ConvertEmpireText (DWORD dwEmpireID, char* szText, size_t len, int iPct)
{
	return;
}
None
Multumiri lu Vegas.

Partea 3 si / sau obtional:
- Pentru cei ce doresc sa foloseasca inelul limbii sau skiluri m1 pentru limba , exemplu serverele pvm hard , trebuie facute anumite chestii in +.

1) Se merge in fiecare config din server si se adauga
 EMPIRE_WISPER = 1
None
2) Se merge in fisierul root -> constinfo.py si se cauta
CONVERT_EMPIRE_LANGUAGE
None
si se seteaza pe 0.
CONVERT_EMPIRE_LANGUAGE = 0

Re: Problema limba intre regate

Scris: Dum Oct 13, 2024 9:58 pm
de radudenis03
RazVan scrie: Dum Oct 13, 2024 12:54 pm Verifica astea

Cod: Selectaţi tot

Partea 1:

1) input_p2p.cpp
- Se cauta
if (!d->GetCharacter() || (d->GetCharacter()->GetGMLevel() == GM_PLAYER && d->GetEmpire() != m_bEmpire))
None
- Se modific
if (!d->GetCharacter())
None
2) input_main.cpp
- Se cauta
int CInputMain::Chat (LPCHARACTER ch, const char* data, size_t uiBytes)
None
si mai jos aveti
		if (thecore_heart->pulse - (int) ch->GetLastShoutPulse() < passes_per_sec * 15)
		{
			return (iExtraLen);
		}
None
- Sub aceasta functie se adauga
		ch->SetLastShoutPulse (thecore_heart->pulse);
		const char * ColoredEmpireNames[4] = {"0", "|cFFFF0000[Shinshoo]|r", "|cFFFFFF00[Chunjo]|r", "|cFF0080FF[Jinno]|r",};
		const char * ColoredTeamName = "|cFFFFC700[Team]|r";
		len = snprintf(chatbuf, sizeof(chatbuf), "%s %s : %s",
			ch->GetGMLevel() != GM_PLAYER ? ColoredTeamName : ColoredEmpireNames[ch->GetEmpire()], ch->GetName(), buf);
None
Bun am terminat pe partea de chat global.

Partea a 2:

Rezolvare pentru a nu mai utiliza inelul limbii sau skiluri m1 pentru limba:

- In empire_text_convert.cpp se cauta
void ConvertEmpireText (DWORD dwEmpireID, char* szText, size_t len, int iPct)
None
- Se inlocuieste toata functia cu
void ConvertEmpireText (DWORD dwEmpireID, char* szText, size_t len, int iPct)
{
	return;
}
None
Multumiri lu Vegas.

Partea 3 si / sau obtional:
- Pentru cei ce doresc sa foloseasca inelul limbii sau skiluri m1 pentru limba , exemplu serverele pvm hard , trebuie facute anumite chestii in +.

1) Se merge in fiecare config din server si se adauga
 EMPIRE_WISPER = 1
None
2) Se merge in fisierul root -> constinfo.py si se cauta
CONVERT_EMPIRE_LANGUAGE
None
si se seteaza pe 0.
CONVERT_EMPIRE_LANGUAGE = 0

Dar intampin o problema la compilare sursa. Vreo posibilitate sa te contactez pentru a discuta mai simplu si a nu face spam aici?

Re: Problema limba intre regate

Scris: Lun Oct 14, 2024 9:39 am
de Loud
Suportul se ofera exclusiv pe forum sau pe serverul de discord

Fa exact ce a trimis Razvan mai sus si nu vei avea probleme