Pagina 1 din 2
Adauga Bonus Permanent
Scris: Lun Sep 09, 2024 5:49 pm
de alexpac
ServerFiles utilizat: Hypnotic2
Poză:
Detalii suplimentare: Salut, am pe server Adauga Bonus permanent si tot odata adauga toate cele 5 bonusuri fara a mai fi nevoie de Marmura Binecuvantata.
Ma poate ajuta cineva sa il fac sa nu mai fie permanent si sa adauge doar pana la 4 bonusuri? las mai jos char_item.cpp. Multumesc!
Re: Adauga Bonus Permanent
Scris: Mar Sep 10, 2024 7:31 pm
de RazVan
alexpac scrie: ↑Lun Sep 09, 2024 5:49 pm
ServerFiles utilizat: Hypnotic2
Poză:
Detalii suplimentare: Salut, am pe server Adauga Bonus permanent si tot odata adauga toate cele 5 bonusuri fara a mai fi nevoie de Marmura Binecuvantata.
Ma poate ajuta cineva sa il fac sa nu mai fie permanent si sa adauge doar pana la 4 bonusuri? las mai jos char_item.cpp. Multumesc!
Salut, pe ce iteme mai exact ti se adauga bonusurile ? Ai verificat item_proto ? Ce serverfile ai ? .txt sau sql ?
Re: Adauga Bonus Permanent
Scris: Mie Sep 11, 2024 3:32 pm
de alexpac
pe toate itemele.... si vreau sa il fac normal sa adauge un bonus doar si sa dispara dupa adaugare... folosesc serverfiles hypnotic2 item_proto sql.
https://gyazo.com/677239f063b9f6718b63b79941419f52
Re: Adauga Bonus Permanent
Scris: Mie Sep 11, 2024 4:04 pm
de RazVan
service.h
si elimini
char_item.cpp si elimini
Cod: Selectaţi tot
#ifdef ENABLE_MAX_ADD_ATTRIBUTE
short AttributeCount = abs(5 - item->GetAttributeCount());
for (int i = 0; i < AttributeCount; i++)
item2->AddAttribute();
#else
item2->AddAttribute();
#endif
Grija ca ai de 2 ori !!
Re: Adauga Bonus Permanent
Scris: Mie Sep 11, 2024 5:34 pm
de alexpac
am comentat functiile si acum nu mai adauga deloc bonus. scrie ca imbunatatirea a avut succes dar nu adauga bonus
char_item.cpp
Cod: Selectaţi tot
//#ifdef ENABLE_MAX_ADD_ATTRIBUTE
// short AttributeCount = abs(5 - item->GetAttributeCount());
// for (int i = 0; i < AttributeCount; i++)
// item2->AddAttribute();
//#else
// item2->AddAttribute();
//#endif
Cod: Selectaţi tot
//#ifdef ENABLE_MAX_ADD_ATTRIBUTE
// short AttributeCount = abs(1 - item->GetAttributeCount());
// for (int i = 0; i < AttributeCount; i++)
// item2->AddAttribute();
//#else
// item2->AddAttribute();
//#endif
service.h
https://gyazo.com/fafde0eb32074e9fdd63092bc145fd52
Re: Adauga Bonus Permanent
Scris: Mie Sep 11, 2024 5:49 pm
de RazVan
Trimite mi te rog char_item.cpp
Re: Adauga Bonus Permanent
Scris: Joi Sep 12, 2024 4:57 pm
de alexpac
Re: Adauga Bonus Permanent
Scris: Joi Sep 12, 2024 5:36 pm
de RazVan
Re: Adauga Bonus Permanent
Scris: Vin Sep 13, 2024 4:05 pm
de alexpac
primesc urmatoarea erroare la compilare..... am sters linia cu LC_TEXT si se compileaza perfect doar ca acum adauga cate un bonus dar tot permanent e.
https://gyazo.com/1ecbc62e41a89a458dc570f9da330aa8
https://gyazo.com/221d7a4e8d3dcb1a2168c59ab5900ee9
Re: Adauga Bonus Permanent
Scris: Vin Sep 13, 2024 4:49 pm
de RazVan
Permanent in ce sens ? Nu poti folosi "schimba bonus" ?