Pagina 1 din 1
Sansa drop CL quest
Scris: Mar Mar 05, 2024 7:25 pm
de xdpicolino
Tipologie server
Resursă folosită: ovinetwork
ServerFiles utilizat: zeyron2
Syserr:
Poză:
Detalii suplimentare: Am reusit sa instalez cu ajutorul vostru questul panou admin, dau sa activez evenimentul CL, dar nu pica CL, am inteles ca de undeva din quest se modifica sansa de drop(nu ma refer la ce pica din ele)
Re: Sansa drop CL quest
Scris: Mie Mar 06, 2024 2:57 pm
de Achilles
Ar trebui sa arate cam asa functia din quest pentru drop:
Cod: Selectaţi tot
when kill begin
if pc.get_level() - npc.get_level() <= 15 then -- maxim 15 nivele intre mob si player pentru a dropa cl
game.drop_item_with_ownership(aici vnum cl, cantitate) -- de ex: game.drop_item_with_ownership(50011, 5) iti dropeaza 5cl
end
end
Re: Sansa drop CL quest
Scris: Mie Mar 06, 2024 3:43 pm
de xdpicolino
Achilles scrie: ↑Mie Mar 06, 2024 2:57 pm
Ar trebui sa arate cam asa functia din quest pentru drop:
Cod: Selectaţi tot
when kill begin
if pc.get_level() - npc.get_level() <= 15 then -- maxim 15 nivele intre mob si player pentru a dropa cl
game.drop_item_with_ownership(aici vnum cl, cantitate) -- de ex: game.drop_item_with_ownership(50011, 5) iti dropeaza 5cl
end
end
Cod: Selectaţi tot
if evenimente == 1 then
say_title("Eveniment Cufar Lumina Lunii:")
if game.get_event_flag("lumina_lunii") == 0 then
say("Evenimentul este inchis!")
say("")
say("Doriti sa il porniti?")
say("")
local lumina_lunii = select("Da","Nu")
if lumina_lunii == 1 then
game.set_event_flag("lumina_lunii", 1)
notice_all("Evenimentul lumina lunii a fost activat!")
return
end
end
if game.get_event_flag("lumina_lunii") == 1 then
say("Evenimentul este pornit!")
say("")
say("Doriti sa il inchideti?")
say("")
local lumina_lunii = select("Da","Nu")
if lumina_lunii == 1 then
game.set_event_flag("lumina_lunii", 0)
notice_all("Evenimentul lumina lunii a fost inchis!")
return
end
end
end
asa arata la mine
Re: Sansa drop CL quest
Scris: Mie Mar 06, 2024 4:27 pm
de RazVan
xdpicolino scrie: ↑Mie Mar 06, 2024 3:43 pm
Achilles scrie: ↑Mie Mar 06, 2024 2:57 pm
Ar trebui sa arate cam asa functia din quest pentru drop:
Cod: Selectaţi tot
when kill begin
if pc.get_level() - npc.get_level() <= 15 then -- maxim 15 nivele intre mob si player pentru a dropa cl
game.drop_item_with_ownership(aici vnum cl, cantitate) -- de ex: game.drop_item_with_ownership(50011, 5) iti dropeaza 5cl
end
end
Cod: Selectaţi tot
if evenimente == 1 then
say_title("Eveniment Cufar Lumina Lunii:")
if game.get_event_flag("lumina_lunii") == 0 then
say("Evenimentul este inchis!")
say("")
say("Doriti sa il porniti?")
say("")
local lumina_lunii = select("Da","Nu")
if lumina_lunii == 1 then
game.set_event_flag("lumina_lunii", 1)
notice_all("Evenimentul lumina lunii a fost activat!")
return
end
end
if game.get_event_flag("lumina_lunii") == 1 then
say("Evenimentul este pornit!")
say("")
say("Doriti sa il inchideti?")
say("")
local lumina_lunii = select("Da","Nu")
if lumina_lunii == 1 then
game.set_event_flag("lumina_lunii", 0)
notice_all("Evenimentul lumina lunii a fost inchis!")
return
end
end
end
asa arata la mine
In acest quest nu ai, doar daca il modifici tu
Re: Sansa drop CL quest
Scris: Mie Mar 06, 2024 4:44 pm
de xdpicolino
RazVan scrie: ↑Mie Mar 06, 2024 4:27 pm
xdpicolino scrie: ↑Mie Mar 06, 2024 3:43 pm
Achilles scrie: ↑Mie Mar 06, 2024 2:57 pm
Ar trebui sa arate cam asa functia din quest pentru drop:
Cod: Selectaţi tot
when kill begin
if pc.get_level() - npc.get_level() <= 15 then -- maxim 15 nivele intre mob si player pentru a dropa cl
game.drop_item_with_ownership(aici vnum cl, cantitate) -- de ex: game.drop_item_with_ownership(50011, 5) iti dropeaza 5cl
end
end
Cod: Selectaţi tot
if evenimente == 1 then
say_title("Eveniment Cufar Lumina Lunii:")
if game.get_event_flag("lumina_lunii") == 0 then
say("Evenimentul este inchis!")
say("")
say("Doriti sa il porniti?")
say("")
local lumina_lunii = select("Da","Nu")
if lumina_lunii == 1 then
game.set_event_flag("lumina_lunii", 1)
notice_all("Evenimentul lumina lunii a fost activat!")
return
end
end
if game.get_event_flag("lumina_lunii") == 1 then
say("Evenimentul este pornit!")
say("")
say("Doriti sa il inchideti?")
say("")
local lumina_lunii = select("Da","Nu")
if lumina_lunii == 1 then
game.set_event_flag("lumina_lunii", 0)
notice_all("Evenimentul lumina lunii a fost inchis!")
return
end
end
end
asa arata la mine
In acest quest nu ai, doar daca il modifici tu
Si mai exact ce si unde sa modific ?Multumesc !
Re: Sansa drop CL quest
Scris: Mie Mar 06, 2024 6:25 pm
de RazVan
xdpicolino scrie: ↑Mie Mar 06, 2024 4:44 pm
RazVan scrie: ↑Mie Mar 06, 2024 4:27 pm
xdpicolino scrie: ↑Mie Mar 06, 2024 3:43 pm
asa arata la mine
In acest quest nu ai, doar daca il modifici tu
Si mai exact ce si unde sa modific ?Multumesc !
Nu ma ocup de modificari pe quest uri dar poti incerca un quest separat pentru cl
Re: Sansa drop CL quest
Scris: Mar Mar 19, 2024 5:56 pm
de RazVan
Subiect incativ ! T/c