[GHID]Editare continut ITEM_PROTO navicat
Scris: Dum Apr 09, 2023 7:57 pm
Denumirile Type , Subtype , Flag , Antiflag , Applyvalue , Applytype , etc sunt explicate aici :
-Name = Numele Obiectului
Iar acum probleme cu bonusurile ! Multi nu stiu semnificatia numerelor de la applytype :
Acele numere indica un bonus , fiecare bonus avand ( logic ) un numar propriu din 1 sau 2 cifre !
Bonusurile sunt " Traduse " chiar aici :
-Name = Numele Obiectului
Cod: Selectaţi tot
-Name = Numele Obiectului
-Type = Tipul
-Subtip = Tipul armei. Exemplu: o mâna, doua mâini, pumnal ...
-antiflag, flag, wearflag, immuneflag: Cine poate folosi (clasa de caractere care pot utiliza)
limittype0-type = nivel limita de utilizare arma. Exemplul 1 = de nivel 1
limitvalue0-limita = Nivelul necesar pentru a a folosi arma..
applytype0-type = bonus (de exemplu, viteza de atac = 7)
-applyvalue0 = Valoare Bonus
-type = applytype1 bonus
-applyvalue1 = Cantitatea de Bonus 2
applytype2-type = bonus
-applyvalue2 = Cantitatea de Bonus 3
-value0 = Valoare de Semi-om
-value1 = Valoare minima de atac magic
-value2 = Valoare maxim de atac magic
-value3 = Valoare minima de atac
-value4 = Valoare maxima de atac
-value5 este în valoare de rafinare. De exemplu, o arma +0 este diferit de un +9.
-socket_pct = Numarul de slot pentru pietre
Iar acum probleme cu bonusurile ! Multi nu stiu semnificatia numerelor de la applytype :
Acele numere indica un bonus , fiecare bonus avand ( logic ) un numar propriu din 1 sau 2 cifre !
Bonusurile sunt " Traduse " chiar aici :
Cod: Selectaţi tot
1 = Max PV
2 = Max PM
3 = Vitalitate (Vit)
4 = Inteligenta (Int)
5 = Putere (STR)
6 = Dexteritate(DEX)
7 = Viteza de atac
8 = Viteza de miscare
9 = Viteza Farmecului
10 = Regenerare PV
11 = Regenerare PM
12 = Sansa de otravire
13 = Sansa de blocare
14 = Sansa de incetinire
15 = Sansa de lovitura critica
16 = Sansa de lovitura patrunzatoare
17 = Tare impotriva Semi-Oamenilor
18 = Tare impotriva Animalelor
19 = Tare impotriva Orcilor
20 = Tare impotriva Esotercilor
21 = Tare impotriva Vampirilor
22 = Tare impotriva Diavolului
23 = % Daunele vor fi absorbite de PV.
24 = % Daunele vor fi absorbite de PM.
25 = Sansa % de a primi inapoi PV la lovituri reusite
26 = Sansa % de a primi inapoi PM la lovituri reusite
27 = Sansa % de a bloca atacul corporal
28 = Sansa % de a evita atacul cu sageti
29 = Aparare Sabie
30 = Aparere doua maini
31 = Aparare Pumnal
32 = Aparare Clopot
33 = Aparare evantai
34 = Rezistenta la sageti
35 = Rezistenta la foc
36 = Rezistenta la Fulger
37 = Rezistenta la Magie
38 = Rezisetnta la vant
39 = Sansa de a reflecta loviturile atacului corporal
40 = Sansa de a reflecta un blestem
41 = Rezistenta la otrava
42 = Sansa de a reface PM
43 = Sansa la bonus-EXP
44 = Sansa de a arunca de doua ori mai mult Yang
45 = Sansa de a arunca de doua ori mau multe obiecte
46 = % crestere efect al licorii
47 = Sansa de a reface PV
48 = Imun la necunostinta
49 = Imun la incetinire
50 = Imun la cazatura
51 = NU EXISTA BONUS LA ACEST TIP :)
52 = Autonomia arcului +%metru
53 = Valoarea atacului
54 = Aparare
55 = Valoarea atacului magic
56 = Aparare Magica
57 = Nici acest tip nu exista :)
58 = Rezistenta max.
59 = Tare impotriva razboinicilor
60 = Tare impotriva Ninja
61 = Tare impotriva Sura
62 = Tare impotriva Shaman
63 = Tare Impotriva monstrilor
64 = Valoarea atacului
65 = Aparare
66 = EXP
67 = Sansa de drop obiecte (%)
68 = Sansa de drop Yang (%)
69 = Nu EXiSta
70 = Nu Exista
71 = Paguba competentei
72 = Paguba Medie
73 = Rezistenta la paguba competentei
74 = Rezistenta medie la paguba
75 = Nu Exista
76 = iCafe EXP-Bonus
77 = Sansa iCafe de a captura obiecte plus %
78 = Sansa de aparere impotriva atacului Razboinicilor
79 = Sansa de aparare impotriva atacului Ninja
80 = Sansa de aparare impotriva atacului Sura
81 = Sansa de aparare impotriva atacului Samanilor