Pagina 1 din 1

[TUT] Implementare NPC

Scris: Mar Aug 01, 2023 10:10 pm
de Loud
Cum implementam un NPC?


Am vazut mai peste tot ca exista din ce in ce mai multe persoane ce isi doresc implementarea unor noi NPC`uri in serverul lor,dar nu reusesc sa duca la final aceasta treaba!
Aici va voi scrie toti pasii necesari pentru asta!

De ce avem nevoie?

1. Folderul NPC-ulu cu GR2 (modelul acestuia) si texturile acestuia.
2. Decrypter proto(Dump Proto/sau altul)
IMPLEMENTAREA NPC`ului
1. Decripteaza npc2 si adauga folderul(1.) cu npc-ul aici.

2. Decripteaza root si deschide npclist.txt
Aici veti adauga codul NPC-ului si numele folderului (1.)
Salvati si compilati la loc root.
3. Decripteaza locale, dupa care deschide mob_proto.txt din dump proto.
In mob_proto.txt veti adauga o linie noua pentru NPC, iar in mob_names veti pune numele npc-ului nou.
Sfat: Puteti copia linia de la magazinul general(9003) si sa o duplicati dupa care schimbati codul cu cel al npc-ului nou in caz ca nu aveti in arhivele resursei si partea de mob_proto
4. Compilati mob_proto.txt folosind dump proto si puneti noul mob_proto generat in client (locale).
Partea de SERVER


Pentru cei care folosesc txt:
Inlocuiti in usr/home/game/xxx/xxx/db >> mob_proto.txt & mob_names.txt << cu cele noi.

Pentru cei care folosesc SQL:
Mergeti in Navicat -> Player -> mob_proto si creati o linie noua pentru NPC-ului nou.
Sfat: Puteti copia linia de la magazinul general(9003) si sa o duplicati dupa care schimbati codul cu cel al npc-ului nou

Atentie! Unele NPC-uri au locatia modelului in alta parte,
nu neaparat in npc2. Ca sa verifici locatia, du-te in folderul NPC-ului
si deschide fisierul .msm cu notepad++.


Ce ramane de facut? Dam un reboot,pentru a ne asigura ca totul este la locul lui,ne conectam in joc ,scriem comanda /m COD-NPC ,si asta este tot!

Succes!