Alege hostul potrivit pentru tine. Click pe imagine pentru toate detaliile
Cum implementam un NPC?
Am vazut mai peste tot ca exista din ce in ce mai multe persoane ce isi doresc implementarea unor noi NPC`uri in serverul lor,dar nu reusesc sa duca la final aceasta treaba!
Aici va voi scrie toti pasii necesari pentru asta!
De ce avem nevoie?
1. Folderul NPC-ulu cu GR2 (modelul acestuia) si texturile acestuia. 2. Decrypter proto(Dump Proto/sau altul)
IMPLEMENTAREA NPC`ului
1. Decripteaza npc2 si adauga folderul(1.) cu npc-ul aici. 2. Decripteaza root si deschide npclist.txt Aici veti adauga codul NPC-ului si numele folderului (1.) Salvati si compilati la loc root. 3. Decripteaza locale, dupa care deschide mob_proto.txt din dump proto. In mob_proto.txt veti adauga o linie noua pentru NPC, iar in mob_names veti pune numele npc-ului nou. Sfat: Puteti copia linia de la magazinul general(9003) si sa o duplicati dupa care schimbati codul cu cel al npc-ului nou in caz ca nu aveti in arhivele resursei si partea de mob_proto 4. Compilati mob_proto.txt folosind dump proto si puneti noul mob_proto generat in client (locale).
Partea de SERVER
Pentru cei care folosesc txt: Inlocuiti in usr/home/game/xxx/xxx/db >> mob_proto.txt & mob_names.txt << cu cele noi. Pentru cei care folosesc SQL: Mergeti in Navicat -> Player -> mob_proto si creati o linie noua pentru NPC-ului nou. Sfat: Puteti copia linia de la magazinul general(9003) si sa o duplicati dupa care schimbati codul cu cel al npc-ului nou Atentie! Unele NPC-uri au locatia modelului in alta parte, nu neaparat in npc2. Ca sa verifici locatia, du-te in folderul NPC-ului si deschide fisierul .msm cu notepad++.
Ce ramane de facut? Dam un reboot,pentru a ne asigura ca totul este la locul lui,ne conectam in joc ,scriem comanda /m COD-NPC ,si asta este tot!
Succes!