Cum implementam un NPC?
Am vazut mai peste tot ca exista din ce in ce mai multe persoane ce isi doresc implementarea unor noi NPC`uri in serverul lor,dar nu reusesc sa duca la final aceasta treaba!
Aici va voi scrie toti pasii necesari pentru asta!
De ce avem nevoie?
1. Folderul NPC-ulu cu GR2 (modelul acestuia) si texturile acestuia. 2. Decrypter proto(Dump Proto/sau altul)
IMPLEMENTAREA NPC`ului
1. Decripteaza npc2 si adauga folderul(1.) cu npc-ul aici. 2. Decripteaza root si deschide npclist.txt Aici veti adauga codul NPC-ului si numele folderului (1.) Salvati si compilati la loc root. 3. Decripteaza locale, dupa care deschide mob_proto.txt din dump proto. In mob_proto.txt veti adauga o linie noua pentru NPC, iar in mob_names veti pune numele npc-ului nou. Sfat: Puteti copia linia de la magazinul general(9003) si sa o duplicati dupa care schimbati codul cu cel al npc-ului nou in caz ca nu aveti in arhivele resursei si partea de mob_proto 4. Compilati mob_proto.txt folosind dump proto si puneti noul mob_proto generat in client (locale).
Partea de SERVER
Pentru cei care folosesc txt: Inlocuiti in usr/home/game/xxx/xxx/db >> mob_proto.txt & mob_names.txt << cu cele noi. Pentru cei care folosesc SQL: Mergeti in Navicat -> Player -> mob_proto si creati o linie noua pentru NPC-ului nou. Sfat: Puteti copia linia de la magazinul general(9003) si sa o duplicati dupa care schimbati codul cu cel al npc-ului nou Atentie! Unele NPC-uri au locatia modelului in alta parte, nu neaparat in npc2. Ca sa verifici locatia, du-te in folderul NPC-ului si deschide fisierul .msm cu notepad++.
Ce ramane de facut? Dam un reboot,pentru a ne asigura ca totul este la locul lui,ne conectam in joc ,scriem comanda /m COD-NPC ,si asta este tot!
Succes!