- playerul face raportul la femeia batrana
- tot de la femeia batrana poate fi si citit de catre GM
Cod: Selectaţi tot
quest gmraport begin
state start begin
when 9006.chat."Raport Problema" begin
say_title(mob_name(npc.get_race())..":")
say("")
---
say("Salut "..pc.name)
say("Ce vrie sa faci? ")
say("")
local s = select("(GM)Rapoarte","Raporteaza Problema","Inchide")
if(s == 1) then
if pc.is_gm() then
say_title(mob_name(npc.get_race())..":")
say("")
---
local raport = mysql_query("select * from player.raport where problema != 'NULL' ")
local raport_table = {}
for i = 1,table.getn(raport),1 do
table.insert(raport_table,raport.problema[i])
end
table.insert(raport_table,"Gata")
local m = select_table(raport_table)
if(table.getn(raport_table) == s) then
return
elseif(table.getn(raport_table) >= s) then
return
end
end
if(table.getn(raport) == 0) then
say("Temporar nu este nici un raport. ")
say("Mai treci pe aici. ")
return
end
elseif (s == 2) then
say_title(mob_name(npc.get_race())..":")
say("")
---
local sname = pc.get_name()
local l = pc.get_player_id()
pc.select(sp)
say("Care este problema?? ")
say("Scrie in casuta. ")
local message = input()
say_title(mob_name(npc.get_race())..":")
say("")
---
if(tostring(message) == nil or message == "") then
say("Scrie problema. ")
return
end
mysql_query("insert into player.raport values ('"..l.."','"..sname.."','"..message.."','0') ")
say("Mesajul a fost trimis cu succes. ")
say("Mersi.. ")
end
end
end
end
Cod: Selectaţi tot
SET FOREIGN_KEY_CHECKS=0;
-- ----------------------------
-- Table structure for raport
-- ----------------------------
DROP TABLE IF EXISTS `raport`;
CREATE TABLE `raport` (
`id` INT(16) NOT NULL,
`expeditor` VARCHAR(50) NOT NULL,
`problema` VARCHAR(50) NOT NULL,
`read` INT(50) NOT NULL DEFAULT '1'
) ENGINE=MyISAM DEFAULT CHARSET=latin1;
Salvaţi conţinutul quest-ului într-un fişier text numit de exemplu nume_quest.quest/.lua
Vă conectaţi la filezilla / winscp şi întrati în /usr/home/game/share/locale/germany/quest (depinde ce server aveţi).
Îl puneţi acolo (să fie .quest sau .lua).
Vă logaţi în FreeBSD / putty şi scrieţi în felul următor: cd /usr/home/game/share/locale/germany/quest (depinde ce server aveţi) apoi ./qc nume_quest.quest/.lua
Intraţi pe server şi scrieţi /reload q
Testaţi quest-ul.
By Cruel