Tipologie server
Resursă folosită: ovinetwork
ServerFiles utilizat: classic
Syserr: -
Poză:-
Detalii suplimentare:
Salutare, sunt incepator, incerc sa invat unele chestii, in momentul de fata ma intereseaza cum sa modific/adaug bonsurui pe pet/mount.
daca ma puteti ajuta cu un tutorial sau macar fisiere unde se pot modifica (dupa ma descurc sa il stric ) .
Multumesc.
Modificare/adaugare bonusuri mount
-
ConectatRazVan
- Administrator
- Status: Activ
- Multumiri acordate: 12
- Multumiri primite: 18
Re: Modificare/adaugare bonusuri mount
Salut, din item_proto.txt sau navicat dacă svf iti citește sql se modifică bonusurilecrznr1 scrie: ↑Joi Feb 01, 2024 2:32 pm Tipologie server
Resursă folosită: ovinetwork
ServerFiles utilizat: classic
Syserr: -
Poză:-
Detalii suplimentare:
Salutare, sunt incepator, incerc sa invat unele chestii, in momentul de fata ma intereseaza cum sa modific/adaug bonsurui pe pet/mount.
daca ma puteti ajuta cu un tutorial sau macar fisiere unde se pot modifica (dupa ma descurc sa il stric ) .
Multumesc.
- Loud
- Tehnic
- Multumiri acordate: 2
- Multumiri primite: 32
Salut!
pentru acel serverfiles se modifica din item_proto.txt
/usr/home/game/db (cred ca acolo ai tu item_proto.txt)
Exemplu de cod:
Spre final poti sa vezi ca avem APPLY_NONE unde nu umbli,codul 20246,apoi APPLY_ATTBONUS_MONSTER - acesta este primul bonus al mountului (se pot adauga 3)
In loc de APPLY_ATTBONUS_MONSTER la tine poate sa fie APPLY_NONE,iar tu il modifici cu ce bonus vrei tu
In cazul in care vrei ca bonusul sa fie vizibil si in joc trebuie compilat item_proto.txt si item_names.txt cu dumpproto sau ce ai tu
pentru acel serverfiles se modifica din item_proto.txt
/usr/home/game/db (cred ca acolo ai tu item_proto.txt)
Exemplu de cod:
Cod: Selectaţi tot