[C++]Eliminare efect stun după kill

Aici poți găsi sisteme complete, verificate și recomandate de echipa 4Metin.
Avatar utilizator
F. Gabriel
Administrator
Administrator
Mesaje: 497
Membru din: Lun Aug 01, 2022 10:23 am
Localitate: Tecuci
Status: Retras
Multumiri acordate: 17
Multumiri primite: 272
Contact:

[C++]Eliminare efect stun după kill

Mesaj de F. Gabriel »

Modificarea se aplică pe sursă game:

Caută linia următoare din char.cpp:

Cod: Selectaţi tot

m_dwKillerPID = 0;
Elimină linia următoare din char.h:

Cod: Selectaţi tot

DWORD				m_dwKillerPID;

Elimină următoarea funcție din char_battle.cpp:

Cod: Selectaţi tot

	if (!pkKiller && m_dwKillerPID)
		pkKiller = CHARACTER_MANAGER::instance().FindByPID(m_dwKillerPID);

	m_dwKillerPID = 0;
Caută funcția:

Cod: Selectaţi tot

	if (GetHP() <= 0)
	{
		Stun();

		if (pAttacker && !pAttacker->IsNPC())
			m_dwKillerPID = pAttacker->GetPlayerID();
		else
			m_dwKillerPID = 0;
	}
Modifică cu:

Cod: Selectaţi tot

	if (GetHP() <= 0)
	{
		Dead(pAttacker);
	}
Imagine

Hosting Metin2 by OVINETWORK.RO
Scrie răspuns