Contact: Discord: shahinzareey Email: shahinzareey@gmail.com (raspund repede) https://revengearena.com/Autopatcher .Net Framework 4.8 & HTTPclient in C#: 0/71 virusi pe virus total
► Show Spoiler
Licentiat MIT
- Autopatcher cu doua tipuri de hash (SHA256 & CRC32) depinzand de necesitati.
Scris in c# in vs22 cu .NET Framework 4.8 si conectare httpclient catre server.
- Configurarea autopatcher-ului dureaza 30 secunde.
- Link-urile de conectare/configurare sunt toate intr-un singur fisier.
- Nu raporteaza niciun virus: 0/71 pe Virus Total.
- Compatibilitate windows 7,8,10,11 (prin instalare .Net 4.8 automat avand verificare autopatcher-ul la deschidere)
- Optimizat pentru calculatoare low-end dar si pt high-end.
- Nu depaseste 50mb ram si 2 nuclee de utilizare, chiar si la 100 de fisiere cu 5gb total de date.
- Nu sacadeaza, nu se blocheaza indiferent de dimensiunea fisierelor.
- Daca internetul se deconecteaza, autopatcherul verifica fisierele descarcate si continua de unde a ramas.
Mod de utilizare:
1. Drag & Drop la fisiere in server in folderul ales din sursa aplicatiei.
2. Apasati pe Butonul de Update din site pentru Auto Generare de Hash pentru fisierele urcate.
Done.
Functie extra de re verificare a fisierelor inclusa.
Autopatcher-ul vine cu zona php (optionala) daca vreti automatizarea fisierelor pentru hash din zona de administrator.
- standard design (precum cel de la microsoft visual studio)
- exemplu design personalizat pentru un client (dupa design-ul dorit de el)
Preturi:
500Lei Autopatcher-ul cu design standard
750Lei Autopatcher-ul cu design personalizat (si functii extra) - Limita imaginatiei este la voi
► Show Spoiler
Preturi:
500Lei - standard
750Lei - modificari personalizate (design + functii)
Functii precum:
Optimizare Client + Server (reducere lag + eliminari de sacadari + loading mai rapid + fluenta ridicata)
► Show Spoiler
- Convertirea tuturor modelelor 3D din Granny 2.4 in 2.11
modele precum: Toate armele, armurile, mobii, npc-urile, obiectele de pe harti si modelele hartilor.
Efect: Loading de 3 ori mai rapid datorita noii encriptii 2.11 care este mai usoara + dimensiune pack mai mica cu 150mb
- Marirea dimensiunii buffer-ului clientului de la 4*8kb la 50*8kb (modificare ce nu a fost schimbata din 2004 cu specificatiile de pe vremuri)
Efect: cand erau peste 200 de utilizatori in aceeasi harta, incepea sa aibe lag fiind restrictionat.
- Citirea stricta din C in loc de D pentru fisierele pack.
Efect: citire mai rapida si evitarea problemelor de citire din partitia D in caz ca e activa.
- Updatata logica la noi entitati intalnite (precum playeri noi, mobi noi pe harta)
Efect: nu mai sacadeaza clientul deloc la intalnirea jucatorilor sau mobilor in harti. drop fps eliminat.
- Updatata logica de citire a efectelor de pe harti
Efect: fps-uri mai ridicate, reducerea impactului in zone cu multe efecte.
- Updatata logica de warp precum pe oficial
Efect: warp mai rapid, structurat pentru performanta
- Updatata logica de loading precum pe oficial
Efect: loading mai rapid, structurat pentru performanta
- Updatata logica de randarea mobilor si a pietrelor metin.
Efect: fps ridicat, chiar si cu spawn de 100 metine langa tine sau mobi peste 300.
- Updatata logica de teleportare ce avea potential crash fara syserr detectat.
Efect: citeste dimensiunea de pachete transmisa catre server si dinspre server, incat sa nu fie necomunicari sincronizate ce cauza crash.
- Updatata functia de disparitie a mobilor morti.
Efect: disparitia lor se face in maxim 3 secunde pentru a pastra fps-urile ridicate in zone aglomerate de mobi.
- Updatata viteza de aparitie a caracterului in cadrul jocului, la spawn pe harta si la revive pe harta, de la 5 secunde la 1.
Efect: invizibilitatea initiala pana la vizibilitatea caracterului e de 5 ori mai rapida.
- Mutarea psm-ului pe sursa.
Preturi:
500Lei - (aproximativ 6h de lucru de la momentul achizitiei)
► Show Spoiler
Cerinte minime: Freebsd 12.3
Durata mutarii: 1h
Efect real time: viteza querry-urilor este procesata de 2.5x mai rapid, fiind noul engine Aria (vechiul MyIsam)
Diferente consum ram pe masina de host:
Server pornit cu 1 canal*2 core si un utilizator online: 650mb ram utilizare
Server pornit cu 9 canale *2 core si 20 de utilizatori: 1.6gb ram
Pret: 200Lei
Durata mutarii: 1h
Efect real time: viteza querry-urilor este procesata de 2.5x mai rapid, fiind noul engine Aria (vechiul MyIsam)
Diferente consum ram pe masina de host:
Server pornit cu 1 canal*2 core si un utilizator online: 650mb ram utilizare
Server pornit cu 9 canale *2 core si 20 de utilizatori: 1.6gb ram
Pret: 200Lei
► Show Spoiler
TOPIC UPDATAT IN [17/AUG/23]
Salutare, acesta este un topic separat de catre cel de servicii, adresat strict serverfile-ului.
Preturi:
V1 (clean) - 100Euro / 500Lei
V2(enhanced) - 200Euro / 1000Lei
Baza amanduror variante:
- Sursele detin update-urile de la Martysama v5.8
- Sursa Client - Visual Studio 2022, c++20; 0 warning-uri la compilare.
- Sursa Server - gcc10 / g++10, c++20, compileaza si static (cu librarii). 0 warning-uri la compilare
.
- Client oficial 2023, Doar limba romana activa in client. (la cerere se poat adauga extra limbi)
- Proto-uri din 2022.
- Setare Proto pe DB sau .txt la alegere + compilator proto
- Baza de date pe Mysql sau Mariadb10.6 compatibila.
.
- Game clean cu questurile standard de gameplay de pe oficial ce se pot activa + traduse in toate limbile.
- Game-ul se poate seta pentru orice limba avand toate variantele de translate.lua si locale_string.lua
- 0 syserr in db/ch-uri/auth in momentul actual.
- Demon Tower & ... active.
- Refine si mob_drop de pe oficial.
.
- Masina virtuala 13.1 in cadrul pachetului.
V1:
V2 = Tot ce are v1 + urmatoarele:
Optimizari:
► Show Spoiler
- Convertite toate modelele 3D din 2.4 in 2.11 fiind 15ani de dezvoltare la compresie granny (strict .gr2): arme,armuri si animatii charactere, mobi si animatiile lor,npc si animatii,mounturi si animatii, obiecte si harti. (90%din client fiind doar modele 3D). efectul este incarcarea si citirea mai rapida cu aproximativ 50%, fluenta mai mare in cadrul jocului, etc.
- Mutarea playersettingsmodule.py pe binary in c++20 (cu tot cu lycan) pentru a da load mai rapid la efecte, caractere etc. efect este incarcare mai rapida.
- Citire a fisierelor strict din arhiva C, prima prioritate fiind pack-ul. Ymir folosea arhiva D pentru lucru si normal citeste si arhiva D. efect este lipsa sacadarii in joc.
- Ridicarea dimensiunii bufferului in cadrul clientului pentru a nu fi lag in masa mare de utilizatori.
- Recalculare logica efectelor din sursa binary pentru harti si obiecte cu efecte atasate (metine, etc).
- Entitatile sunt acum citite doar in primul loading. elimina sacadarea complet.
- Sactree map modificat pentru a nu mai exista lag la 2500+ mobi intampinati.
- Adaugat noul warp de pe oficial, legat de performanta.
asa arata:
+ multe altele
- Lag la mobi redus semnificativ + eliminarea delay-ului alaturi de efectul de stun cand tinta atinge 0HP
- Mutarea playersettingsmodule.py pe binary in c++20 (cu tot cu lycan) pentru a da load mai rapid la efecte, caractere etc. efect este incarcare mai rapida.
- Citire a fisierelor strict din arhiva C, prima prioritate fiind pack-ul. Ymir folosea arhiva D pentru lucru si normal citeste si arhiva D. efect este lipsa sacadarii in joc.
- Ridicarea dimensiunii bufferului in cadrul clientului pentru a nu fi lag in masa mare de utilizatori.
- Recalculare logica efectelor din sursa binary pentru harti si obiecte cu efecte atasate (metine, etc).
- Entitatile sunt acum citite doar in primul loading. elimina sacadarea complet.
- Sactree map modificat pentru a nu mai exista lag la 2500+ mobi intampinati.
- Adaugat noul warp de pe oficial, legat de performanta.
asa arata:
+ multe altele
- Lag la mobi redus semnificativ + eliminarea delay-ului alaturi de efectul de stun cand tinta atinge 0HP
► Show Spoiler
- Chat design + functii noi la chat de afisare/ascundere + pm la click pe orice nume din orice chat.
- Clip Masking + Scroll pe fereastra selectata + informatii caracter (bns) (adaugate exemple pentru utilizarea lor in sisteme noi adaugate de voi)
- Setari Grafice + mutare client pe directx9 si acum foloseste si Dedicated GPU
- Fix oficial de afisare level
- Clip Masking + Scroll pe fereastra selectata + informatii caracter (bns) (adaugate exemple pentru utilizarea lor in sisteme noi adaugate de voi)
- Setari Grafice + mutare client pe directx9 si acum foloseste si Dedicated GPU
- Fix oficial de afisare level
► Show Spoiler
- SkillProto sincronizat cu clientul pentru a elimina orice fel de bug vizual.
- Messenger cu design nou + fix la adaugare user din alt ch + eliminarea lui acum este instanta in ambele parti.
- Shining sistem + Esarfe/Aripi animate (cadou setul Ghost of Samurai de la plechito)
- Negot cu design nou + 12 extra sloturi + IN & OUT feature de a da click dreapta pe item sa il pui in depozit si inapoi in inventar, sau in negot.
- Poisson effect
- Uita-mi atacatorul: cand folosesti comanda /inv sau ninja camuflaj, dispare tinta de pe tine de la mobi sau playeri. Nici flama de la bm nu te mai ataca.
- Respawn nou + Scut dupa moarte de 10 secunde. se dezactiveaza imediat daca ataci un mob sau player
- Hair Specular activ din proto, se adauga cum se adauga si la arme/armuri.
- Specular activ pe NPC/PET/MOUNT + adaugate custom alpha channels la fiecare. npc-urile din map1 + pet-urile oficiale si mounturile oficiale + caii etc.
- Teleport pe minimapa cu click
- Messenger cu design nou + fix la adaugare user din alt ch + eliminarea lui acum este instanta in ambele parti.
- Shining sistem + Esarfe/Aripi animate (cadou setul Ghost of Samurai de la plechito)
- Negot cu design nou + 12 extra sloturi + IN & OUT feature de a da click dreapta pe item sa il pui in depozit si inapoi in inventar, sau in negot.
- Poisson effect
- Uita-mi atacatorul: cand folosesti comanda /inv sau ninja camuflaj, dispare tinta de pe tine de la mobi sau playeri. Nici flama de la bm nu te mai ataca.
- Respawn nou + Scut dupa moarte de 10 secunde. se dezactiveaza imediat daca ataci un mob sau player
- Hair Specular activ din proto, se adauga cum se adauga si la arme/armuri.
- Specular activ pe NPC/PET/MOUNT + adaugate custom alpha channels la fiecare. npc-urile din map1 + pet-urile oficiale si mounturile oficiale + caii etc.
- Teleport pe minimapa cu click
► Show Spoiler
Pietre stacabile + Fix la stack; Fix stack metale magice + bless-uri.
- Alte fixuri fara video:
- coliziune cu calul eliminata.
- salvare camerei (distanta scurta sau lunga)
- blocat esc la teleportare
- adaugat isize in teleportari pentru a verifica pachetele primite si cele date client-server pentru a nu primi crash aiurea.
- duplicare la teleport
- etc
- Alte fixuri fara video:
- coliziune cu calul eliminata.
- salvare camerei (distanta scurta sau lunga)
- blocat esc la teleportare
- adaugat isize in teleportari pentru a verifica pachetele primite si cele date client-server pentru a nu primi crash aiurea.
- duplicare la teleport
- etc
► Show Spoiler
Antiflood pe headere.
m2bob nu mai functioneaza cum trebuie.
...
m2bob nu mai functioneaza cum trebuie.
...
Design Login + Cod - Standard si Personalizat
► Show Spoiler
RO
EN
Design Login + cod dupa cerinte.
Preturi:
250Lei design standard + instalare.
sau
400-500Lei personalizat + instalare. Pretul depinde de complexitate.
+pentru limbi extra la login design = +20euro per limba (trebuie rescris codul si refacut design pentru acea limba precum butoane, texte etc.)
EN
Design Login + cod dupa cerinte.
Preturi:
250Lei design standard + instalare.
sau
400-500Lei personalizat + instalare. Pretul depinde de complexitate.
+pentru limbi extra la login design = +20euro per limba (trebuie rescris codul si refacut design pentru acea limba precum butoane, texte etc.)
► Show Spoiler
daca acest spoiler este gol, revino mai tarziu