Iti va citi mai multe TargetSkin si SourceSkin, ce ajuta la citirea canalului Alpha (specularul) de pe un model gr2, adaugandu-le pe fiecare in parte in msm.
Initial daca aveai un costum cu mai multe texturi, doar pe textura principala adaugata in .msm aveai specularul activ.
Codul de mai jos extinde cate texturi poti face clientul sa citeasca per model, totusi am adaugat o limita de maxim 9 texturi citite cu alpha per model.
Codul este pentru Frizuri (ce avea limita de o singura textura cu alpha) si Armuri/Costume (ce avea limita de 2)
Limita de maxim 9 se poate modifica din cod, si linia este comentata.
Examplu:
Group ShapeData240
{
SpecialPath "d:/ymir work/exemplu/"
ShapeIndex 37500
Model "assassin_m.gr2"
SourceSkin "texture_m.dds"
TargetSkin "texture_m.dds"
SourceSkin2 "texture_2.dds"
TargetSkin2 "texture_2.dds"
SourceSkin3 "texture_3.dds"
TargetSkin3 "texture_3.dds"
SourceSkin4 "texture_4.dds"
TargetSkin4 "texture_4.dds"
SourceSkin5 "texture_5.dds"
TargetSkin5 "texture_5.dds"
SourceSkin6 "texture_6.dds"
TargetSkin6 "texture_6.dds"
...
}
etc. acelasi lucru la freze