Metin2009 serverfiles :O

Înainte să fie aprobat, svf-ul este testat de un membru al echipei.
Scrie răspuns
Avatar utilizator
mariusika9424
4Metin
4Metin
Mesaje: 12
Membru din: Mie Iun 26, 2024 10:42 am
Status: Activ
Multumiri acordate: 1

Re: Metin2009 serverfiles :O

Mesaj de mariusika9424 »

numai serverinfo py trebuie schimbat ip sau si in alta parte?
Avatar utilizator
RazVan
Administrator
Administrator
Mesaje: 723
Membru din: Mie Oct 19, 2022 5:25 pm
Localitate: München
Status: Activ
Multumiri acordate: 12
Multumiri primite: 18
Contact:

Re: Metin2009 serverfiles :O

Mesaj de RazVan »

mariusika9424 scrie: Joi Iul 04, 2024 1:52 pm numai serverinfo py trebuie schimbat ip sau si in alta parte?
Doar acolo, da
Imagine
Avatar utilizator
Elixyt
4Metin
4Metin
Mesaje: 5
Membru din: Dum Apr 28, 2024 3:22 pm
Status: Activ
Multumiri acordate: 3

Re: Metin2009 serverfiles :O

Mesaj de Elixyt »

buna ziua svf corespunde cu imaginile ? sau nui ce arata in imagini?
Avatar utilizator
RazVan
Administrator
Administrator
Mesaje: 723
Membru din: Mie Oct 19, 2022 5:25 pm
Localitate: München
Status: Activ
Multumiri acordate: 12
Multumiri primite: 18
Contact:

Re: Metin2009 serverfiles :O

Mesaj de RazVan »

Elixyt scrie: Joi Sep 05, 2024 10:34 am buna ziua svf corespunde cu imaginile ? sau nui ce arata in imagini?
Salut, eu zic ca da !
Imagine
Avatar utilizator
Andrei22
4Metin
4Metin
Mesaje: 36
Membru din: Sâm Aug 13, 2022 3:02 pm
Status: Activ
Multumiri acordate: 11
Contact:

Re: Metin2009 serverfiles :O

Mesaj de Andrei22 »

pe ce freebsd ruleaza srvf
Avatar utilizator
RazVan
Administrator
Administrator
Mesaje: 723
Membru din: Mie Oct 19, 2022 5:25 pm
Localitate: München
Status: Activ
Multumiri acordate: 12
Multumiri primite: 18
Contact:

Re: Metin2009 serverfiles :O

Mesaj de RazVan »

Andrei22 scrie: Sâm Sep 07, 2024 3:45 am pe ce freebsd ruleaza srvf
Te las sa mai citesti o data anuntul ca scrie destul de clar !!
Imagine
Avatar utilizator
alynalyn05
4Metin
4Metin
Mesaje: 10
Membru din: Mie Oct 09, 2024 7:05 am
Status: Activ
Multumiri acordate: 1
Multumiri primite: 2
Contact:

Re: Metin2009 serverfiles :O

Mesaj de alynalyn05 »

SV de Baza Autor Fubuki.Atsuya


Au fost adăugate următoarele :
-4 Pagini inventare
-Vezi drop mob
-Vezi drop cufere
-Switchbot F5
-Pagina Bonusuri F6
-Schimba Echipament F7
-Curele
-Costume
-Pet System
-System Ambiental/Skybox
-80 Sloturi Shop
-Client Refacut
-Mape Beta adaugate
-Arme Armuri Beta adaugate
-Comenzile /reload extinse (nu mai e nevoie de reboot pentru modificări shopuri,drop etc)
-Limită de iteme stack mărite (aici poţi mări limita de iteme pe stack : common/item_lenght.h -> ITEM_MAX_COUNT = 500, )
-Bara aia de yang,să nu apară yang-ul primit pe chat.
*Sursa am compilat-o pe FreeBSD 9.2 / VS 2013
*CONT TESTE: admin-admin
*date NaviCat : root-123456

Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine


0 Modificari Curate Surse https://mega.nz/file/PY1lWABI#Dav6yux4T ... g_UEoZy9ug
NOU Client + Decypter https://mega.nz/file/XNlRSJjb#FzrftUQ4j ... XJ09sb-sxA
Game + Mysql https://mega.nz/file/vJNWSC7K#eZ5Jvzf27 ... 56muxloebs

ACMD(do_reload)
{
char arg1[256];
one_argument(argument, arg1, sizeof(arg1));

if (*arg1)
{
switch (LOWER(*arg1))
{
case 'u':
ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, "Reloading state_user_count.");
LoadStateUserCount();
break;

case 'p':
ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, "Reloading prototype tables,");
db_clientdesc->DBPacket(HEADER_GD_RELOAD_PROTO, 0, NULL, 0);
break;

case 's':
ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, "Reloading notice string.");
DBManager::instance().LoadDBString();
break;

case 'q':
ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, "Reloading quest.");
quest::CQuestManager::instance().Reload();
break;

case 'f':
fishing::Initialize();
break;

//RELOAD_ADMIN
case 'a':
ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, "Reloading Admin infomation.");
db_clientdesc->DBPacket(HEADER_GD_RELOAD_ADMIN, 0, NULL, 0);
sys_log(0, "Reloading admin infomation.");
break;
//END_RELOAD_ADMIN
case 'c': // cube
// 로컬 프로세스만 갱산한다.
Cube_init ();
break;
}
}
else
{
ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, "Reloading state_user_count.");
LoadStateUserCount();

ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, "Reloading prototype tables,");
db_clientdesc->DBPacket(HEADER_GD_RELOAD_PROTO, 0, NULL, 0);

ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, "Reloading notice string.");
DBManager::instance().LoadDBString();
}
}
Scrie răspuns